T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANTALYA / KEPEZ - Kamile Metin Yapar İlkokulu

World of Algorithm

2024 2025 eğitim öğretim yılında okulumuz 2/C Sınıf Öğretmeni Haşibe Saran danışmanlığında Romanya Türkiye ortaklı uluslararası bir e twinning projesi yürümektedir. Kasım ayında başlayan projemiz nişan ayında son bulacaktır. Projemizin amacı : Bilgisayarsız algoritmik düşünme eğitimleri öğrencilere etkinlik temelli eğitimlerle kağıt,kalem ve sınıf ortamında bulunan basit materyaller kullanılarak algoritma oluşturma ile ilgili içerik konularının öğretilmesidir,Bilgisayarlardaki gelişmeler düşünülürse öğrencilerimize bilgisayarın çalışma prensiplerinin yaş seviyelerine uygun sınıf etkinlikleriyle anlatılması giderek önem kazanmaktadır.Problem temelli öğrenme sürecinde öğrencilerimiz bir problemi tanıyarak , onu parçalara ayırarak , bıkmadan sonuna gitmeyi öğrenebilirler, Bir problemin birden fazla çözümü olabileceği ve bu çözümler içinde en kısa ve en verimli olanı tercih edebilirler.Derlerimizde sınıfta bulunan malzemeler yanında web 2.0 araçlarını da kullanmak bilgiyi kalıcı hale getirebilin Yapılan çalışmalar eğitimi daha eğlenceli ve etkili hale getirir , ayrıca müfredat konularının anlaşılmasında verimi arttırabilir. Proje boyunca öğretmenler ve öğrenciler arasındaki iletişim , işbirlikçi çalışma ve bilgi paylaşımına daha çok yer ver İlecektir 

https://www.instagram.com/worldofalgorithm?igsh=a21ic29hYnRteXVh

Bilgisayarsız algoritmik düşünme eğitimleri öğrencilere etkinlik temelli eğitimlerle kağıt,kalem ve sınıf ortamında bulunan basit materyaller kullanılarak algoritma oluşturma ile ilgili içerik konularının öğretilmesidir.Bilgisayarlardaki gelişmeler düşünülürse öğrencilerimize bilgisayarın çalışma prensiplerinin yaş seviyelerine uygun sınıf etkinlikleriyle anlatılması giderek önem kazanmaktadır.Problem temelli öğrenme sürecinde öğrencilerimiz bir problemi tanıyarak , onu parçalara ayırarak , bıkmadan sonuna gitmeyi öğrenebilirler. Bir problemin birden fazla çözümü olabileceği ve bu çözümler içinde en kısa ve en verimli olanı tercih edebilirler.Derlerimizde sınıfta bulunan malzemeler yanında web 2.0 araçlarını da kullanmak bilgiyi kalıcı hale getirebilir. Yapılan çalışmalar eğitimi daha eğlenceli ve etkili hale getirir , ayrıca müfredat konularının anlaşılmasında verimi arttırabilir. Proje boyunca öğretmenler ve öğrenciler arasındaki iletişim , işbirlikçi çalışma ve bilgi paylaşımına daha çok yer verilecektir. Algorithmic thinking training without computers is teaching students the content topics related to algorithm creation using paper, pencil and simple materials found in the classroom environment through activity-based training. Considering the developments in computers, it is becoming increasingly important to explain the working principles of computers to our students through class activities appropriate to their age level. In the problem-based learning process, our students solve a problem. By getting to know it, breaking it into pieces, they can learn to go to the end without getting tired. A problem may have more than one solution and they may choose the shortest and most efficient solution. Using web 2.0 tools in addition to the materials found in the classroom in our lessons we can make the information permanent. The studies made make education more fun and effective, and can also increase efficiency in understanding curriculum subjects. Throughout the project, more emphasis will be placed on communication, collaborative work and information sharing between teachers and students.

27-02-202527-02-202527-02-202527-02-202527-02-2025

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 27.02.2025 - Güncelleme: 28.02.2025 12:51 - Görüntülenme: 109
  Beğen | 3  kişi beğendi